Wszędobylska reklama


Autor: bohomaz
05 stycznia 2011, 18:06

Przeglądając strony internetowe z prezerwatywami znalazłem hasło „prezerwatywy reklamowe”. Niestety firma Unimil (czyli poważna) na razie tajemniczo zasłania się informacją „szczegóły oferty już wkrótce”. W oczekiwaniu na szczegóły pozwoliłem sobie puścić wodze fantazji. Przecież to dosyć dowCIPNY pomysł

            Pierwsze skojarzenie to baloniki reklamowe. Ale to raczej nie to. Bo kto będzie dymał gumy, zawiązywał sznureczkiem i dekorował sale. Taniej wyjdzie z normalnymi balonikami. Więc pozostaje reklama łóżkowa. Czyli skierowana do dosyć wąskiej grupy odbiorców. W końcu, według Jego Nieomylności Papieża, gumka to zło. Katolicy się zła brzydzą. Polacy w 95 procentach to katolicy. Według wszelkich prawideł logiki stosujących prezerwatywę w Polce może być raptem 5 %.

            No, ale pomińmy statystyki. Załóżmy, że jednak jakiś target te kondomy reklamowe mają. Kto w takim razie powinien się na nich reklamować? Może Polskie Koleje Państwowe. Mają w końcu trudny okres. Należy im się reklama. Ot na przykład takie hasło – „PKP – jedna jazda, kilka godzin stania” lub „W ścisku i tłoku, ale do przodu”. Mogłaby się zareklamować na gumkach jakaś partia. Weźmy największą obecnie, czyli Platformę Obywatelską. Oto propozycja hasła: „PO – każdy członek zajdzie daleko”. Pis także mogłoby się zareklamować. Przecież ma taką wdzięczną nazwę. Nawet hasło nie musi być długie -  „PiS da”. I wszystko jasne. A na wybory jak znalazł. Kompania węglowa powinna się reklamować wszystko mówiącym hasłem „Nikt tak głęboko nie fedruje”, a oleje samochodowe „Jedziesz bez smarowania” (oczywiście na nawilżanych śpiworkach)

            Reklama może śmiało odnosić się do kształtów i rozmiarów. SLD wypuszcza serię prezerwatyw reklamowych z hasłem „Skręcamy w lewo”, bank może sobie zafundować slogan „Duży może więcej”, linia aut miejskich „Mały, ale skrętny”. Nawet Narodowe Siły Rezerwy mogłyby wykorzystać reklamę w celu pozyskania chętnych do munduru. Co sądzicie o  haśle „U nas stoisz na baczność całą noc”? I tak możemy snuć domysły i pomysły długo. A to autostrady z hasłem „Jedziesz długo”, a to gorzała reklamująca się „Po pół litra dalej stoisz”, politycy z hasłem „Nie pieprzę bez sensu” czy nawet katecheza poprzez gumę „Onan się mylił”. Czekam na pierwsze owoce.

Krzysztof OKtawiec

Loty do Madrytu
05 kwietnia 2011
Od razu spodobała mi się stronka, widać że zadbana :)
Tanie bilety lotnicze
05 kwietnia 2011
Szałowa strona, pięknie się czyta wszystkie komentarze.

Dodaj komentarz